درباره برند وریفون (VERIFON)

درباره برند وریفون (VERIFON)

درباره برند وریفون (VERIFON)

 

 وریفون خود را اینطور معرفی میکند

 Verifone در همه جا وجود دارد - مهم نیست که در کجای جهان هستید ، مهم نیست که در کجای سفر مشتری هستید ...

ما تجارت انجام می دهیم


ما از هر نوع پرداختی شروع می کنیم - اما آن لحظه فقط یک مرحله آغازین در انقلاب دیجیتال تجارت است.

مصرف کنندگان می خواهند تجربیات شخصی داشته باشند که به آنها اجازه می دهد تا در مکانی که می خواهند ، چگونه می خواهند ، وقتی می خواهند - از طریق یک دستگاه دیجیتالی یا یک فروشگاه خرید کنند. ما این کار را برای مارک های ساده انجام داده ایم تا بتوانند سفرهای مشتری خود را از طریق برنامه های نرم افزاری که با نیازهای تجاری و سبک های مصرف کننده در آنها مهندسی می کنیم ایجاد کنند. ما این کار را با اتصال بازرگانان به مجموعه خدمات مبتنی بر ابر خود انجام می دهیم که مصرف کنندگان را خوشحال می کنند و بینش های تجاری را رها می کنند - گام های کلیدی برای توسعه تجربیات مشتری تازه تصور شده.

 

تاریخ ما


وعده ما بر پایه و اساس تخصص در پرداخت بهترین کلاس است - نه لحظه ای گذر از دیوانگی و هیجان.


ما به عنوان پیشگام در پرداخت بدون پول ، تضمین چک و کارت های اعتباری از طریق دیجیتالی شدن شروع کردیم. یکی از اولین اختراعات ما "تلفن تأیید" بود ، روشی الکترونیکی که از بازرگانان در برابر چک های جعلی محافظت می کرد. نام تجاری ما و DNA حل مسئله از آن نوآوری اولیه ناشی می شود.


ما تا انتهای گوشه و کنار دنیا رسیدیم ، زیرا هیچ بازرگان نمی توانست بدون پرداخت مطمئن  رونق بگیرد. ما در نقطه فروش شروع کردیم و به سخت افزار معتبر پرداخت دنیا با بهترین سخت افزارهای کلاس تبدیل شدیم.

 

Verifone امروز


امروز ، ما تمرکز خود را به برنامه های کاربردی نرم افزاری متمرکز کرده ایم - پرداخت ها اکنون آغاز هستند ، نه یک پایان - اما بستر ما همان است: اعتماد جهانی و در دسترس بودن جهانی.


ما از طریق شریک بودن خود قادر می شویم بیش از 10 میلیارد معاملات امن در سال - از بزرگترین صندوق های بزرگ جهانی ، نوار محله و فروشنده خیابان خیابان - از شرکای خود اطمینان کسب کنیم.


اشتیاق ما برای ساده کردن مجتمع و فراهم کردن مسافرت به مشتری که اثبات آینده باشد. از داخل طراحی شده ، ما تجارت omnichannel را برای بازرگانان ساده می کنیم و یک تجارب نام تجاری ثابت را در یک بستر دیجیتال یکپارچه ارائه می دهیم. این جهت جدید از یک چشم انداز جهانی جدید و فرآیندهای بهتر مشتری محور ناشی می شود.

 اتومبیل های متصل ، فروشگاه های بدون پرداخت و سفارش داخل برنامه از جمله مزاحمت هایی هستند که بر انتظارات جدید تأثیر می گذارند. شما این چشم انداز را دارید که چگونه تجارب برند شما در عصر ارتباطات دیجیتال پایدار تحول می یابد. و برای ایجاد ارزش باید هر بار که مشتری مارک شما را لمس کند ، آرامش خیال را تجربه کنید. به همین دلیل Verifone اهمیت دارد: برای کمک به شما در شکل گیری تجربه برند ، به شما کمک می کند تا سفر مشتری omnichannel خود را توسعه دهید. امروز و فراتر از آن.

آینده دیجیتال تجارت از طریق نقطه شیرین میراث ما سفر می کند. سفرهای شخصی ، انعطاف پذیر و خلاقانه اتفاق می افتد زیرا ما اتصالات دیجیتالی ایمن ، خدمات مبتنی بر ابر ، بینش در بازار جهانی ، سخت افزار بهترین کلاس و تخصص در پرداخت جهانی و محلی را در اختیار شما قرار می دهیم.

Verifone در همه جا وجود دارد - مهم نیست که در کجای جهان هستید ، مهم نیست که در کجای سفر مشتری هستید. ما تجارت را متحول می کنیم. ما این اتفاق می افتد به سادگی. هر کجا.

اما آنچه درباره تاریخچه وریفون در دسترس است:


در سال 1981 یک کمپانی کوچک در هاوایی شروع به کار کرد، آن‌ها در سال 1983 سفارش ساخت 200 پایانه را از Tymshare دریافت نمودند. آن‌ها در همان سال زون‌ترمینال را ارائه دادند که مبنای پایانه‌های فروشگاهی امروزی قرار گرفت. زون‌ترمینال بعدها مبنای تولید سری ترنز ترمینال شد و بعدها ترنز ترمینال مبنای تولید سری جدیدتری با نام اُمنی قرار گرفت. این کمپانی وریفون نام داشت. در حال حاضر هر ساله لیست برترین و پرفروش‌ترین سازندگان پایانه فروشگاهی توسط نهادهای مختلف نظیر نیلسون ریپورت منتشر می شود. در سال 2009، چهل و هفت تولید کننده کارت‌خوان 13.1 میلیون دستگاه در سراسر جهان توزیع کردند. در این سال اروپا و خاورمیانه شاهد رشد به کارگیری کارت‌خوان و آمریکای شمالی شاهد کاهش تعداد دستگاه خریداری شده بودند. در سال 2013 وریفون، اینجنیکو از فرانسه و پکس از چین به ترتیب سه بزرگ ترین تولید کننده کارت‌خوان دنیا بودند. امروزه شرکت پکس از چین رقیب جدی برای وریفون و محسوب می‌شود به طوری که در آمریکا ضریب نفوذ پکس در حال گسترش است. امروزه تنوع کارت‌خوان‌ها بسیار زیاد و چه بسا غیرقابل شمارش شده است.

                                        

درباره برند پکس (PAX)